Madem Ele Gel Bele...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Madem Ele Gel Bele...

Tarif Derken...
 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yapBakkal Defteri

 

 İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -3- devamı

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
beyaz_ve_kefen
Admin
Admin
beyaz_ve_kefen


Erkek
Mesaj Sayısı : 60
Yaş : 34
Lakap : bEyAz-vE-kEfeN
Rep Puanı : 2
+ Rep : 159
Kayıt tarihi : 21/03/09

İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -3- devamı Empty
MesajKonu: İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -3- devamı   İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -3- devamı I_icon_minitimeSalı Mart 24, 2009 1:32 pm

4 -

1.SORUN:

Rum suresi 21.Ayetinde şöyle buyruluyor:


Bir kadın ve erkek evlendiği zaman Allah (c.c)onların arasında meveddet

ve rahmet yaratır.

Fakat tahrik noktası yükseldiği zaman o ikisinin

arasından ilk kaybolup giden şey,onları birbirlerine bağlayan muhabbet ve dostluktur.Koca,karısının cinsel ilişkilerinde soğuk davrandığını ve farklı bir tabiata büründüğünü zanneder ama gerçekte bu aile ve özellikle çocuklar,erkeğin başka kadınlara karşı şehvet bakışlarının kurbanı olmuşlardır.Böyle bir durumda geçici veya sürekli evlilik çözüm olmayacaktır.zaten evliliğin,islamdaki yeri bazı heva ve heves kurbanlarını doyurmak değil,tam tersine mutlu ve düzenli sıcak bir aile ortamı yaratmak,topluma sağlıklı düşünebilen insanlar kazandırmaktır.

İmam Sadık a.s Hişam bin Hakem'e hitaben şöyle buyuruyor: Elindeki ile yetinmeyen kimse,her zaman muhtaç kalır.

Hadiste de buyrulduğu gibi insan bir kez heva ve heves kurbanı olmaya görsün maymun iştahlılığı yüzünden birlikte olduğu her kadın ondaki tahrik noktasının yükselmesine sebep olacak ve hiç bir zaman gerçek doyuma istediği gibi ulaşamayacak ve sürekli bir değişiklik düşüncesi onu rahat bırakmayacaktır.

2.SORUN:

Güzellik,nispi bir kavramdır.ve güzel olan bir kadından farklı erkekler lezzet almak isteyebilir.Bu değişik hastalıklara yol açacaktır.Çünkü kontrolden çıkmış bir şehvet gücü, aklı zayi ettiği gibi tedbir veya sakınmak gibi aklın savunduğu bazı önerileride göz ardı edecek,ve bu toplumda farklı hastalıkların meydana gelmesine sebep olacaktır.

5-


3.SORUN:

Zayıf sebeplere karşı daha güçlü sebepler bulmak için gerekli olan şeylerden birisi de zaman ve maddi imkanlardır doğal olarak herkes buna güç yetiremeyeceği için şahıs,cinsel istek ve duyguların kamçılamaları ile ıstırap içerisinde acı çekecektir.

4.SORUN:

Her zayıf sebepten sonra daha güçlü bir sebep bulabilen insanlar belirli bir süre sonra karşı cinsten ideal olan cinsi doyuma ulaşamayıp kendi cinslerine yönelecektir.çünkü karşı cinsten tatmin olamayan ve tahrik noktası yükselen birisi mutlaka oluşan boşluğu gidermeye çalışacaktır.kendi cinsleriyle olan beraberliği onun tahrik noktasını günden güne yükseltecek ve kendi cinsinden olan ve onu ilk zamanlarda orgazm edebilen birinden artık eskisi lezzeti alamayacaktır.Kendi cinsinden olan insanlarla doyuma ulaşamaması onu daha değişik yollara,örneğin hayvanlarla ilişki yaşamaya sürükleyecektir.(daha önce söylenen şeylerden de anlaşıldığı gibi tahrik noktası yükselen insanlarda tek amaç cinsel tatmindir ve bunun için karşı tarafın kim veya ne olduğu önemli değildir.)Bu durum böyle devam edecek ve şahıs çareyi cinsiyet değiştirmekte bile arayacaktır.Bunlar,cinsellikte mutlak özgürlük düşüncesinin insanlara sunduğu armağanlardır.!

5.SORUN:

Daha önce söylenildiği gibi güzellik ve güzeller nispi ve yalnız belirli bir zaman zarfında vardır.Bu yüzden bir müddet sonra sahip olduğu fiziki güzelliğini kaybeden birisi,cinsel tatminsizlik ve doyumsuzluğun vermiş olduğu hasret ateşinde yanıp duracaktır.Mutlak özgürlüğün yapabildiği şey bu kısa zaman zarfında bazı insanların sürekli yükselen tahrik noktalarını doyurmak olmuştur.

6-



6.SORUN:

İnsan,tabiatı gereği her şeyde ve özellikle cinsellikte,fiziki özelliklere sahip olan en iyisini arzular ve ona yetişmek ister.Bunun tersini cinsel özgürlükten ticaret amaçlı faydalanmak isteyen insanlarda görmek mümkündür.Şu halde cinsel açıdan mutlak özgürlüğün,gerçekte toplumun sorununu halletmek değilde belirli bir grubun her zaman aç olan gözünü doyurmak için birebir olduğunu söyleyebiliriz.

Batılı düşünür ve teorisyenlerin iddia ettikleri mutlak özgürlüğün toplum içinde yarattığı sorunları üç bölümde ele alabiliriz.

1.BÖLÜM:

İnsanlardaki tahrik noktasının yükselmesine sebep oldular ve daha sonra onların,doğal olarak nasıl tahrik olabilecekleri sorusunun cevabını aramaya başladılar.

2.BÖLÜM:

Mutlak cinsel özgürlüğün getirdiği ve hızla çoğalan hastalıklara karşı ne yapabileceklerini düşünmeye başladılar.




7-

3.BÖLÜM:

En güzeli tercih etmek olarak bilinen akli bir kuralla yola çıkarak,bazı insanları cinsel doyumdan uzaklaştırıp güzelliğin geçici olduğunu empoze etmeye gayret gösterirken şu soruyla karşı karşıya kaldılar;insanların cinsel doyumdan tam manasıyla uzaklaşmamaları için ne yapabiliriz.?Tabi bu sorunu çözmek için değişik metot ve yöntemler sundular örneğin;cinsel his ve duyguları tahrik edici haplar,seks ve porno filmleri vs. Bu tür şeyler insanların cinsel yaşamlarını düzeltmediği gibi onların tahrik noktalarının yükseklere çıkmasına sebep oldu.Bunun en güzel kanıtı,cinsel gücü arttıran bu tür şeyleri

kullanan insanlar belirli bir süre sonra daha değişik şeyler peşinde koşmak isteyecek ve sonuçta kaş yaparken gözden olacak bir hale düşeceklerdir.

İkinci bölümde bahsettiğimiz sorun içinde değişik uğraşılar gösterilmiş,ama hiçbiri tam anlamıyla çözüm olmamış tam tersine çağın kabusu haline gelen AİDS hastalığına karşı binlerce insan yenik düşmüştür.

Üçüncü sorunun çözümü için ise süs malzemelerinin yaygınlaşması sağlanmış ve tıp ilminin gelişmesinden faydalanılarak estetik ameliyatlarla fiziki güzelliğin doruk noktasına çıkılmaya çalışılmıştır.Ama bunların getirdiği tek sonuç,tahrik noktasının biraz daha yükseklere çıkması olmuştur.



SONUÇ:

Batının cinsellik hakkında sunmuş olduğu normlar insanların sorunlarına çözüm değil,tam tersine onları içinden çıkılmaz felaketlere duçar etmiştir.

8 -


CİNSELLİKTE ÇÖZÜM YOLU:

İdeal bir cinsel yaşamın üç şartı:

1.şart:İnsandaki tahrik noktasının yükselmemesi

2.şart:Tam manasıyla cinsel doyuma ulaşılması

3.şart:Cinsel yaşamın olumsuz etkilerinin olmaması

1.ŞARTIN AÇIKLAMASI:

İnsandaki tahrik noktasının yükselmesi sadece güzel ve çekici fiziğe sahip olanlara bakmakla olur.bunun için İslam dini kadınlara açık bir şekilde hicaplarını korumalarını ve kendilerini namahrem gözlerden sakınmalarını emretmiştir.Aynı şekilde erkeklere de gözlerini namahrem olan kadınlardan sakınmaları emredilmiştir.

Nur suresi 30 ve 31.ayet bunun en güzel örneğidir. Mümin erkeklere söyle: Bakışlarını yere indirsinler. Cinsel organlarını/ırzlarını korusunlar. Bu onlar için daha arındırıcıdır. Kuşkusuz, Allah, yapmakta olduklarınızdan haberdardır. 31. Mümin kadınlara da söyle: Bakışlarını yere indirsinler. Cinsel organlarını/ırzlarını korusunlar. Süslerini/ziynetlerini, görünen kısımlar müstesna, açmasınlar. Örtülerini/başörtülerini göğüs yırtmaçlarının üzerine vursunlar. Süslerini şu kişilerden başkasına göstermesinler: Kocaları yahut babaları yahut kocalarının babaları yahut oğulları yahut kocalarının oğulları yahut kardeşleri yahut kardeşlerinin oğulları yahut kendi kadınları yahut ellerinin altında bulunanlar yahut ihtiyaç içinde olmayan erkeklerden kendilerinin hizmetinde bulunanlar yahut kadınların kaygı duyulacak yerlerini henüz anlayacak yaşa gelmemiş çocuklar. Süslerinden, gizlemiş olduklarının bilinmesi için ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler, Allah'a topluca tövbe edin ki kurtuluşa erebilesiniz.!

9 -

Ahzab suresinin 32. ayetinde ise peygamber hanımlarına hitaben şöyle buyruluyor: Ey peygamber hanımları! Siz, kadınlardan herhangi biri gibi değilsiniz. Eğer korunup takvaya sarılıyorsanız sözü kırıtarak söylemeyin ki, kalbinde maraz bulunan biri ümide kapılmasın. Örfe uygun söz söyleyin.

Kalplerinde maraz bulunanlardan kasıt,tahrik noktasını kontrol edemeyip yükselmesine sebep olanlar olabilir.

2.ŞARTIN AÇIKLAMASI:

BİRİNCİ:Tahrik noktası yükselmeyen birisi normal şartlarda evlendiği bir kadınla cinsel açıdan doyumun doruk noktasına ulaşabilir.Bazı istisna olan durumlarda ise İslam dininin ileride açıklanacağı gibi sunduğu değişik yollar bulunmaktadır.

İKİNCİ:İslamın,cinsel ilişki ve münasebetlerle ilgili olan hükümleri erkek ve kadının cinsel açıdan ideal bir doyuma ulaşmaları içindir.Bunlara örnek olarak ilişkiden önce süslenmeyi ve temiz olmayı tavsiye etmesi sayılabilir.

3.ŞARTIN AÇIKLAMASI:

Cinsel çarpıklıkların olumsuz etkilerinden biriside sağlık açısındandır.İslam dininin sunduğu kaide ve kurallarla gerçekleşen bir cinsel yaşam bu tür hastalıkları yok etmekle beraber tahrik noktasını da sıfıra indirgemek için tek yoldur.Sonuç olarak,islamın sunmuş olduğu metotlar tahrik noktasının yükselmesini önlemekte ve insanın ideal olan cinsel doyuma ulaşmasını sağlamaktadır.Cinsellikte olumsuzluklardan uzak,doyuma ulaşmak isteyenlerin Müslüman olmasalar ve ahrete inanmasalar dahi,islamın önerdiği şeyleri yapmaları şarttır.

10 -

İslam'ın son din olması itibari ile iki şeye sahip olması gereklidir.kamil ve yeterli olması,her yer ve her zamanda söz sahibi olmasıdır.Eğer İslam kanunlarından daha iyisine başka ideolojiler sahip olmuş olsalardı bu dinin son ve kamil bir din olmasının hiç bir manası kalmayacaktı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.beyaz_kefen.com
 
İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -3- devamı
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler -2
» İslamda Cinsel Hayat Üzerine Denemeler
» >>>DÜNYA ÜZERİNDEKİ SIK NÜFUSLU BÖLGELER <<<devamı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Madem Ele Gel Bele... :: Lise Bilgileri :: Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi-
Buraya geçin: